17.09.2008

Πουθενά σαν την Τούμπα!

Πάρτε και λίγο Πάμπλο Γκαρσία... από αυτά που έλεγε και σχολίαζε εχθές στη Σουρωτή:

"Hταν φανταστικό, αυτό το πράγμα δεν το έχω ξαναδεί.
Η ατμόσφαιρα ήταν καταπληκτική και είναι κρίμα που πληρώσαμε μία άτυχη στιγμή και δεν μπορέσαμε να χαρίσουμε μία νίκη στον κόσμο!!!"

"Eχω παίξει σε πολλά μεγάλα γήπεδα, με πολύ κόσμο, αλλά κανένα δεν είναι σαν την Τούμπα!
Ούτε το Μπερναμπέου, φυσικά. Αυτό που γίνεται στην Τούμπα, γίνεται μόνο σε κάποια γήπεδα της Αργεντινής, εκεί όπου οι οπαδοί είναι πολύ φανατικοί. Εχουν κι αυτοί μεγάλη τρέλα και επί 90 λεπτά δε σταματούν να φωνάζουν και να τραγουδούν. Εγώ δεν έχω ξαναδεί αυτό που είδα την Κυριακή στο γήπεδό μας. Κι αυτός είναι ένας ακόμη λόγος, για να κερδίζουμε κάθε ματς στην Τούμπα!"

"Το πρώτο που μoυ αρέσει στον ΠΑΟΚ είναι οι οπαδοί του που σε κάνουν να θέλεις να μπεις στο γήπεδο και να παίξεις, ακόμη και με ένα πόδι!!!
Μου αρέσει, όμως, και η ομάδα. Εχουμε καλή ομάδα, ο ΠΑΟΚ είναι ένας πολύ οργανωμένος σύλλογος, που μας προσφέρει όλες τις συνθήκες να κάνουμε καλά τη δουλειά μας και να αποδώσουμε τα μέγιστα."


"Είμαι πολύ καλύτερα κι ελπίζω ο προπονητής να με επιλέξει για το Σάββατο, καθώς αυτός έχει το κουμάντο. Θέλω πολύ να παίξω. Αλλωστε δεν ήρθα στην Ελλάδα για να κάνω βόλτες, ή να κάνω διακοπές. Ήρθα να παίξω ποδόσφαιρο και μόνο αυτό υπάρχει στο μυαλό μου. Θέλω να δικαιώσω τους ανθρώπους, που με εμπιστεύτηκαν και με έφεραν στον ΠΑΟΚ!"

Keine Kommentare: